POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY, 5-7.10.2018 w Bieszczadach

POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY, 5-7.10.2018 BieszczadyPOLSKA ZOBACZ WIĘCEJWEEKEND ZA PÓŁ CENY
to ogólnopolska akcja promocyjna, do której przedsiębiorcy z branży turystycznej zgłaszają swoje oferty, a turyści – korzystają z nich w obniżonych cenach.

Tej jesieni będzie to weekend 5-7 października 2018r.

Akcją promocyjną z oferty Biura Podróży BIESZCZADER zostaną objęte WYPRAWY UAZ-ami.
W okresie od 5 do 7 października 2018 będzie można się przejechać z nami za 150 zł / h!

18 września 2018

II FESTIWAL FILMÓW KARPACKICH w Bieszczadach, 24-26.08.2018 Majdan

2 Festiwal Filmów Karpackich w Bieszczadach, 24-26.08.2018 MajdanZachęcamy do wzięcia udziału w

II FESTIWALU FILMÓW KARPACKICH w Bieszczadach

termin: 24-26.08.2018 Majdan (koło Cisnej)

czyli na stacji Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej

23 sierpnia 2018

PODKARPACKIE ODKRYWAM. Naturalnie!

Zapraszamy dPODKARPACKIE ODKRYWAM. Naturalnie! - zwiastun akcji filmowej z najważniejszymi atrakcjami Podkarpaciao oglądnięcia 9 FILMÓW, które zostały nakręcone przez topowych twórców na podróżniczych kanałach polskiego YouTube’a. Pokazywały się one co tydzień przez niemal całe wakacje, a zostały zamówione przez Podkarpacką Regionalną Organizację Turystyczną.

Dla wnikliwych widzów zostały przygotowane konkursy nagrodzone m.in. WYCIECZKAMI 1-DNIOWYMI Biura Podróży Bieszczader! Tych, którzy nie zdążyli wziąć udziału w konkursach zapraszamy do oglądnięcia naprawdę ciekawych filmów z najważniejszymi atrakcjami nie tylko Bieszczad, ale całego Podkarpacia.

16 sierpnia 2018

Samochód NYSA na brzegu Zalewu Solińskiego

Uprzejmie donosimy, iż od początku wakacji działa II punkt rezerwacji WYCIECZEK JEDNODNIOWYCH!
Po pracach trwających ponad pół roku udało nam się odrestaurować samochód NYSA. Remontu podjął się Tomasz Janik, którego możecie spotkać w Polańczyku przy rondzie w samochodzie SYRENA BOSTO (punkt rezerwacji nr 1).

Samochód NYSA na brzegu Zalewu Solińskiego w Bieszczadach. Punkt rezerwacji wycieczek jednodniowych wewnątrz samochodu Nysa na brzegu Zalewu Solińskiego w Bieszczadach. Samochód Nysa będącym punktem rezerwacji wycieczek jednodniowych na przystani statków Biała Flota. Punkt rezerwacji wycieczek jednodniowych w pobliżu zapory wodnej w Solinie na przystani statków Biała Flota.

Nyska zaparkowała na przystani statków Biała Flota w pobliżu zapory wodnej w Solinie. Więc osoby, które nie dokonały rezerwacji wycieczek 1-dniowych przed przyjazdem w Bieszczady (do czego zachęcamy, aby po prostu nie brakło miejsc na wybrane atrakcje) to mogą połączyć rejs statkiem z rezerwacją na wycieczkę. A już koniecznie trzeba zrobić sobie zdjęcia z samochodami polskiej produkcji, które powoli remontujemy. A może ktoś nam wyśle zdjęcia? Zapraszamy!

25 lipca 2018

Telewizja Rzeszów w Bieszczadach z naszymi UAZ-ami!

W sobotę 21 lipca 2018 mieliśmy przyjemność gościć reporterów regionalnej Telewizji Rzeszów. Pani Natalia wpadła na pomysł by prognozę pogody dla Podkarpacia nakręcić na pograniczu Bieszczad i Beskidu Niskiego. Mieliśmy tylko wyjechać samochodami UAZ na jedną z pobliskich górek. A zabraliśmy tę sympatyczną ekipę również na kładkę linową, do Ośrodka Jeździeckiego Tarpan w Wysoczanach, a żeby wyjechać na szczyt góry musieliśmy przeprawić się przez ciągle wezbraną po opadach rzekę Osława. Po drodze pokazywaliśmy im cerkwie, liczne kapliczki przydrożne, mnóstwo gniazd bocianów i snuliśmy różne opowieści… Pozdrawiamy!

Telewizja Rzeszów przedstawia prognozę pogody z kładki linowej w Wysoczanach na granicy Bieszczad i Beskidu Niskiego. Kładka linowa w Wysoczanach zawieszona nad rzeką Osława. Czy się podobało na jednej z gór reporterom Telewizji Rzeszów - sami oceńcie ;-) Pamiątkowe zdjęcie na koniec kręcenia filmu ekipy Telewizji Rzeszów.

22 lipca 2018

KONKURS FOTOGRAFICZNY – Podkarpackie Ulubione – LATO!

PODKARPACKIE ULUBIONE konkurs fotograficzny - LATO 2018Ruszamy z letnią edycją konkursu fotograficznego „Podkarpackie ulubione – cztery pory roku – LATO”!

Jeśli słoneczne dni wpływają na Ciebie inspirująco, a ciepło letniego słońca pobudza Cię do wakacyjnych podróży po Podkarpaciu to czekamy na twoje zdjęcia! Sfotografuj ulubione atrakcje turystyczne województwa w letniej scenerii i zyskaj szansę na super nagrody!

Celem cyklu konkursów jest ukazanie największych atrakcji turystycznych Podkarpacia. Każda edycja to inne kolory, inne wydanie naszego pięknego regionu. W tej odsłonie konkursu oczekujemy na fotki z atrakcjami Podkarpacia w letnim, słonecznym wydaniu. Zdjęcia mogą przedstawiać zarówno atrakcje przyrodnicze, miejskie zabytki, jak i krajobrazy. Jury w swojej ocenie będzie brało pod uwagę walor turystyczny, jak i artystyczny. Udział wziąć mogą zarówno profesjonaliści, jak i hobbyści.

20 lipca 2018

Góra JASŁO 1153m – zdjęcia z wędrówki górskiej po Bieszczadach

Widok ze szlaku tuż przy szczycie góry JASŁO 1153m w stronę Cisnej.Poniżej przedstawiamy galerię zdjęć z wędrówki po Bieszczadach, którą odbyliśmy wspólnie z sympatyczną grupą młodzieży z Sanoka 7 czerwca 2018. W ten sposób postanowili zakończyć szkołę podstawową. Wędrówkę rozpoczęliśmy w Roztokach Górnych i szliśmy przez: Przełęcz Nad Roztokami 801m, Okrąglik 1101m, Jasło 1153m, by zobaczyć panoramę 360 stopni ze szczytu, który był do niedawna uważany za jeden z najlepszych punktów widokowych (dziś niestety zakrzaczony). Wróciliśmy na górę Okrąglik i przez Fereczatą 1102m doszliśmy do miejscowości Smerek. Wędrówka zajęła nam z odpoczynkami 4h. Polecamy ten szlak ze względu na niepowtarzalne widoki na najwyższe szczyty Bieszczad oraz bardzo mało turystów – przez cały dzień spotkaliśmy około 30 osób.

17 czerwca 2018

Długi weekend majowy BOŻE CIAŁO w Bieszczadach

Na kolejnym długim weekendzie w Bieszczadach i na Podkarpaciu zapraszamy jak zawsze do udziału w WYCIECZKACH JEDNODNIOWYCH, których od czwartku do niedzieli mamy przygotowanych 8 różnych propozycji: Przeczytaj resztę tego wpisu »

28 maja 2018

KONKURS FOTOGRAFICZNY Podkarpackie Ulubione WIOSNĄ!

Podkarpackie Ulubione - konkurs  fotograficzny - WIOSNAKONKURS FOTOGRAFICZNY

Podkarpackie Ulubione – Wiosną!

Ruszyła wiosenna edycja konkursu fotograficznego „Podkarpackie ulubione – cztery pory roku”!
Zgłoszenia do 8 czerwca 2018.

Wśród nagród WYCIECZKI JEDNODNIOWE Biura Podróży Bieszczader.

16 maja 2018

Gazeta WIADOMOŚCI TURYSTYCZNE o Mariusz Janik

Mariusz Janik - artykuł o osobowości w turystyce w gazecie WIADOMOŚCI TURYSTYCZNE, maj 2018Z przyjemnością donosimy, iż najważniejsze czasopismo turystyczne w Polsce WIADOMOŚCI TURYSTYCZNE napisało w dziale „OSOBOWOŚĆ / PERSONALIA” o Mariusz Janik – założycielu Biura Podróży Bieszczader. Do przeprowadzenia wywiadu reporter Panią Małgorzatę Orlikowską skłoniła nagroda otrzymana w konkursie na Najlepszy Produkt Turystyczny Polski 2017 roku za wycieczkę 1-dniową „WODAMI rzeki San!„. Trzeba dodać, że najważniejsza w Polsce nagroda została wręczona po raz pierwszy w historii konkursu dla biura podróży, a dodatkowo po raz pierwszy otrzymała ją wycieczka jednodniowa!
Jeszcze raz dziękujemy za docenienie naszych pomysłów i wysiłków wkładanych w promocję Podkarpacia, a w szczególności Bieszczad.