KULIG na koniec 2016 i początek 2017 roku w Bieszczadach

Poniżej zdjęcia autorstwa Tomasza Janika przedstawiające kilka ujęć z KULIGU po Bieszczadach 31 grudnia 2016 i 1 stycznia 2017r. Ktoś chętny na takie atrakcje zimowe w Bieszczadach? Grupy w dowolnym terminie, a klientów indywidualnych zapraszamy w soboty (zaplanowaliśmy taki dzień jeśli ktoś chciałby się chociaż na weekend wybrać na Podkarpacie!). Szczegóły: KULIG w Bieszczadach.

18 stycznia 2017

Wyprawa na RAKIETACH ŚNIEŻNYCH wokół Lutowisk

14 stycznia 2017 nowe opady śniegu zamknęły przełęcze i nie mogąc dojechać na zaplanowaną wcześniej wycieczkę zabraliśmy grupę na wędrówkę na rakietach śnieżnych wokół Lutowisk. Atrakcji nie brakowało podczas 2 godzinnej trasy: II pod względem wielkości w Bieszczadach kirkut, punkt widokowy, zaśnieżone drzewa i zaspy sięgające do 3 m!
Chcesz zaznać przygody na rakietach śnieżnych w Bieszczadach? Zapraszamy na wycieczkę w każdą niedzielę: KOLEJ na rakiety śnieżne!
Jeśli natomiast wolisz wędrówki wyłącznie w gronie własnych znajomych to szczegóły na RAKIETY: trasy w Bieszczadach

16 stycznia 2017

KULIG po Bieszczadach, 13 styczeń 2017

W ten weekend mieliśmy rekordowe opady – tylko 1 nocy spadło średnio 40 cm śniegu w Bieszczadach! W góry na wędrówkę ciężko by się było wybrać. Niektóre drogi przez kilka godzin były nieprzejezdne. Więc pomysł na kulig na trasie ze Smolnika do Mikowa był trafiony! Więcej informacji o organizowanych przez nas kuligach dla klientów indywidualnych i grup na: KULIGI w Bieszczadach!

15 stycznia 2017

Życzenia na Boże Narodzenie i 2017 rok dla miłośników Bieszczad!

Życzenia na Boże Narodzenie i 2017 rok od Załogi Biura Podróży Bieszczader

Życzenia na BOŻE NARODZENIE i 2017 rok od Biura Podróży BIESZCZADER.
PS. Czekamy od wczoraj by zrobić ładne zdjęcie z błękitnym niebem w Bieszczadach, ale sypie śnieg…

By dłużej nie czekać życzenia umieściliśmy na zdjęciu z naszego ulubionego regionu narciarskiego w Szwajcarii – Jungfrau, wykonanym na szczycie Schilthorn 2970 m z restauracją obrotową Piz Gloria (znaną z filmu z Jamsem Bondem) i widokiem na Eiger 3970, Monch 4099 i Jungfrau 4158m.

Jak wyjdzie słońce to się poprawimy i podzielimy się zdjęciami z zimą w Bieszczadach!

24 grudnia 2016

GODZINY PRACY biura między Świętami, a Nowym Rokiem

Informujemy, iż w najbliższych dniach BP Bieszczader jest do Państwa dyspozycji w dniach i godzinach:
24 grudzień (sobota) WIGILIA – 9:00 do 12:00
25 grudzień (niedziela) BOŻE NARODZENIE – nieczynneWędrówka na najlepszych RAKIETACH ŚNIEŻNYCH po Bieszczadach o zachodzie słońca...
26 grudzień (poniedziałek) II DZIEŃ ŚWIĄT – nieczynne
27 grudzień (wtorek) – 9:00 do 15:00
28 grudzień (środa) – 9:00 do 15:00
29 grudzień (czwartek) – 9:00 do 15:00
30 grudzień (piątek) – 9:00 do 15:00
31 grudzień (sobota) – 9:00 do 12:00
1 styczeń (niedziela) NOWY ROKnieczynne
Jakie atrakcje proponujemy? Każdego dnia zapraszamy na wędrówkę na najlepszych RAKIETACH ŚNIEŻNYCH dla dowolnej liczby osób. Poza tym zaplanowaliśmy KULIG i wycieczkę do LWOWA. W sprawie Rakiet najlepiej do nas zadzwonić, a Kulig i Lwów zarezerwować przez TERMINARZ. ……. Na naszej stronie znajdą Państwo też informacje o WYCIĄGACH NARCIARSKICH oraz BIEGÓWKACH!
Życzymy wspaniałego odpoczynku w Bieszczadach zimą!

23 grudnia 2016

RAKIETY ŚNIEŻNE w Bieszczadach – zaproszenie na wędrówkę 4.12.2016

RAKIETY ŚNIEŻNE w Bieszczadach - inauguracja zimy 2016'2017W ciągu ostatnich kilku dni spadło ku naszej radości sporo śniegu w Bieszczadach – od 20 cm do nawet metra w niektórych zakątkach Bieszczad! Stąd pomyśleliśmy by jutrzejszą niedzielę – 4 grudzień 2016 – spędzić aktywnie na rakietach śnieżnych! Posiadamy największą w Polsce wypożyczalnię rakiet, które są uważane za najlepsze jakościowo na świecie! Wybraliśmy trasę, na której oprócz przejścia na 300 metrach przez las są widoki niczym nie ograniczone. Wędrówka będzie z góry w dół – idealna na początek! Ma ktos z Was 3 godziny wolnego

Wystarczy do jutra, czyli do 4 grudnia 2016 do 10:00 wysłać zgłoszenie na biuro@bieszczader.pl podając: imię, nazwisko, datę urodzenia (do ubezpieczenia) każdego z uczestników oraz numer telefonu i w góry!

PEŁNA OFERTA ⇒ Przeczytaj resztę tego wpisu »

3 grudnia 2016

Atrakcje w Bieszczadach po sezonie turystycznym – wycieczka na JASŁO 1153m

Kiedy wybrać się w Bieszczady prawdziwie odpocząć? Każdy zapewne ma swoje zdanie – dla mnie najlepszy okres to od 1 listopada do 30 kwietnia. Poniżej przedstawiam kilka zdjęć z wycieczki rowerowej szlakiem czerwonym z Cisnej przez Jasło do Przysłupia, którą odbyłem 23 listopada 2016. Miałem podążać do Smereka, bo przejście zajmuje do 6h, ale ilość śniegu na szlaku i obowiązki biurowe zmusiły mnie do skrócenia wycieczki. To nie jest szlak rowerowy! Zachęcam do pokonywania tej trasy wyłącznie pieszo. Argumenty za wybraniem się w Bieszczady poza sezonem turystycznym:
- nie trzeba z dużym wyprzedzeniem robić rezerwacji w hotelach
- nie ma tłoku na szlakach (w ciągu całego dnia spotkałem 4 osoby!), muzeach, restauracjach i drogach dojazdowych
- „pot nie zaleje oczu” podczas wchodzenia pod góry
- jest duża większa szansa spotkania zwierząt (widziałem stada jeleni z łaniami, ślady niedźwiedzia i tropy wilków)
- na drzewach nie ma liści, więc dużo więcej widać!
- w zimie bardzo często występuje inwersja, podczas której widoki są nawet do 200 km!

27 listopada 2016

ZIMA 2016 / 2017 w Bieszczadach

Szukasz pomysłu na odpoczynek ZIMĄ? Zapraszamy w Bieszczady! Czekają na Ciebie wyciągi narciarskie, wędrówki na rakietach śnieżnych i niezliczona ilość innych atrakcji, których mamy najwięcej z wszystkich regionów turystycznych w Polsce! Wyjazd w Bieszczady warto rozpocząć od JEDNODNIOWYCH WYCIECZEK dla klientów indywidualnych! Zapoznaj się z ofertą jaką dla Ciebie przygotowaliśmy na zimowy sezon 2016 / 2017 i sprawdź moc atrakcji realizowanych w ramach różnych programów wycieczek.

Terminy wycieczek jednodniowych ZIMA 2016 / 2017 roku dostępne w: SYSTEM REZERWACJI. Na święta 2016 przygotowaliśmy:

……………….. KARPACKIE WĘDROWANIE na rakietach śnieżnych ………. LWÓW wycieczka 1-dniowa z Bieszczad ………. KULIG W BIESZCZADACH

● 29 grudzień: KARPACKIE WĘDROWANIE          ● 30 grudzień:  LWÓW          31 grudzień: Bieszczadzki KULIG

20 listopada 2016

LWÓW wycieczka dla hotelarzy z Bieszczad, 5 listopad 2016

5 listopada mieliśmy przyjemność organizować wycieczkę do Lwowa, w której wzięli udział właściciele hoteli z całych Bieszczad oraz pracownicy recepcji. Oprócz standardowego programu zwiedzania najciekawszych atrakcji Lwowa wieczór spędziliśmy w niepowtarzalnych restauracjach. Zwiedziliśmy ich kilkanaście, a w 3 z nich był poczęstunek i tylko tam podawane trunki…

19 listopada 2016

KSIĘŻYC nad Bieszczadami, 14 listopad 2016

Minionej nocy nad Bieszczadami było jasno niemal jak w dzień dzięki KSIĘŻYCOWI, który zbliżył się wyjątkowo blisko ziemi. Ostatnio tak blisko był w 1948 roku, a następny raz wypada dopiero za 18 lat: 25 listopada 2034 roku. Nasz satelita zbliżył się do Ziemi na odległość ok. 356 536 km (przeciętnie to 384 399 km), co jest najmniejszym dystansem od blisko 70 lat! Kilka zdjęć: