Góra JASŁO 1153m – zdjęcia z wędrówki górskiej po Bieszczadach

Widok ze szlaku tuż przy szczycie góry JASŁO 1153m w stronę Cisnej.Poniżej przedstawiamy galerię zdjęć z wędrówki po Bieszczadach, którą odbyliśmy wspólnie z sympatyczną grupą młodzieży z Sanoka 7 czerwca 2018. W ten sposób postanowili zakończyć szkołę podstawową. Wędrówkę rozpoczęliśmy w Roztokach Górnych i szliśmy przez: Przełęcz Nad Roztokami 801m, Okrąglik 1101m, Jasło 1153m, by zobaczyć panoramę 360 stopni ze szczytu, który był do niedawna uważany za jeden z najlepszych punktów widokowych (dziś niestety zakrzaczony). Wróciliśmy na górę Okrąglik i przez Fereczatą 1102m doszliśmy do miejscowości Smerek. Wędrówka zajęła nam z odpoczynkami 4h. Polecamy ten szlak ze względu na niepowtarzalne widoki na najwyższe szczyty Bieszczad oraz bardzo mało turystów – przez cały dzień spotkaliśmy około 30 osób.

17 czerwca 2018

Długi weekend majowy BOŻE CIAŁO w Bieszczadach

Na kolejnym długim weekendzie w Bieszczadach i na Podkarpaciu zapraszamy jak zawsze do udziału w WYCIECZKACH JEDNODNIOWYCH, których od czwartku do niedzieli mamy przygotowanych 8 różnych propozycji: Przeczytaj resztę tego wpisu »

28 maja 2018

KONKURS FOTOGRAFICZNY Podkarpackie Ulubione WIOSNĄ!

Podkarpackie Ulubione - konkurs  fotograficzny - WIOSNAKONKURS FOTOGRAFICZNY

Podkarpackie Ulubione – Wiosną!

Ruszyła wiosenna edycja konkursu fotograficznego „Podkarpackie ulubione – cztery pory roku”!
Zgłoszenia do 8 czerwca 2018.

Wśród nagród WYCIECZKI JEDNODNIOWE Biura Podróży Bieszczader.

16 maja 2018

Gazeta WIADOMOŚCI TURYSTYCZNE o Mariusz Janik

Mariusz Janik - artykuł o osobowości w turystyce w gazecie WIADOMOŚCI TURYSTYCZNE, maj 2018Z przyjemnością donosimy, iż najważniejsze czasopismo turystyczne w Polsce WIADOMOŚCI TURYSTYCZNE napisało w dziale „OSOBOWOŚĆ / PERSONALIA” o Mariusz Janik – założycielu Biura Podróży Bieszczader. Do przeprowadzenia wywiadu reporter Panią Małgorzatę Orlikowską skłoniła nagroda otrzymana w konkursie na Najlepszy Produkt Turystyczny Polski 2017 roku za wycieczkę 1-dniową „WODAMI rzeki San!„. Trzeba dodać, że najważniejsza w Polsce nagroda została wręczona po raz pierwszy w historii konkursu dla biura podróży, a dodatkowo po raz pierwszy otrzymała ją wycieczka jednodniowa!
Jeszcze raz dziękujemy za docenienie naszych pomysłów i wysiłków wkładanych w promocję Podkarpacia, a w szczególności Bieszczad.

Pełne wydanie majowego wydania WIADOMOŚCI TURYSTYCZNYCH można zobaczyć na:
WIADOMOŚCI TURYSTYCZNE nr 9, 1-15.05.2018

14 maja 2018

PIKUJ 1408m, czyli na najwyższym szczycie Bieszczad

Grupa na najwyższym szczycie Bieszczad na Ukrainie - PIKUJ 1408m.Poniżej galeria zdjęć z jednodniowej wycieczki na PIKUJ 1408m, jaką odbyliśmy w najbliższym gronie przewodników górskich i pracowników Biura Podróży Bieszczader. Data: 15 kwiecień 2018.  W wielu miejscach na północno-wschodnich leżało nawet do 2 m śniegu. A tam gdzie zniknął pojawiły się ogromne ilości kwiatów: od przebiśniegów, przez śnieżyce wiosenne, żywiec gruczołowaty itd. Kwiecień to idealny miesiąc na wędrówki górskie po Bieszczadach, bo na drzewach jeszcze nie ma liści i widoki są rozleglejsze. Chętnych do udziału w wycieczce 1-dniowej na Pikuj w Bieszczady ukraińskie odsyłamy na:

19 kwietnia 2018

DŁUGI WEEKEND MAJOWY 2018 w Bieszczadach

Wybierasz się na długi weekend majowy, czyli między 28 kwietnia, a 6 maja 2018 w Bieszczady? Jeśli tak to zapraszamy do zapoznania się z programami WYCIECZEK 1-DNIOWYCH. W rozpoczynającym się sezonie turystycznym będziemy realizować aż 10 niepowtarzalnych wycieczek. Tylko cena wycieczki do Lwowa jest wyższa o 10 zł / osoba ze względu na podwyżki cen biletów wstępu, usług przewodnickich oraz systemu tour-guide. Pozostałych cen wycieczek mimo droższych niektórych świadczeń nie zmienialiśmy, aby zachęcić Państwa do uczestnictwa w jak największej ilości imprez turystycznych.

12 kwietnia 2018

WIOSNA pełna kwiatów w Bieszczadach

Jeszcze na połoninach leży śnieg, a doliny bieszczadzkie zaroiły się od niezliczonej liczby KWIATÓW. Pierwsze jak co roku były przebiśniegi, śnieżyce wiosenne i lepiężniki białe. A teraz możemy podziwiać również zawilce, pierwiosnki, żywiec gruczołowaty, podbiał i inne.
Poniżej prezentujemy tylko kilka gatunków kwiatów jakie pojawiają się wiosną w Bieszczadach, które sfotografowaliśmy dziś w pół godziny obok naszego biura. Zapowiada się kolejny piękny słoneczny weekend, więc zachęcamy wybrać się w Bieszczady i wykonać zdjęcia!

ZAWILEC na brzegu rzeki Osława, czyli na granicy Bieszczad i Beskidu Niskiego. Przylaszczka na brzegu rzeki Osława w Bieszczadach. ŚNIEŻYCA WIOSENNA - jeden z pierwszych kwiatów wiosną w Bieszczadach. ŻYWIEC GRUCZOŁOWATY na brzegu rzeki w Bieszczadach.

10 kwietnia 2018

PARALOTNIE w Bieszczadach

W ostatni czwartek wiał lekki wiatr i było troszkę chmurek na niebie – są to idealne warunki do lotów paralotnią w Bieszczadach. Miłośnicy tej atrakcji najczęściej wybierają się na szybowisko w Bezmiechowej. Poza tym, aby móc podziwiać piękno Bieszczad z lotu ptaka wystarczy każda inna górka, gdzie wieje wiatr i nie ma drzew, a takich miejsc na Podkarpaciu nie brakuje.
Zapraszamy do oglądnięcia kilku zdjęć z jednego popołudnia:

Lot paralotnią nad Bieszczadami z widokiem na Połoninę Wetlińską i Zalew Soliński. Trzeba walczyć o każdy kawałek nieba gdy dobrze wieje nad Bieszczadami do lotów paralotnią;-) Paralotnie nad Bieszczadami - szybowisko w Bezmiechowej. Start na paralotni z szybowiska w Bezmiechowej koło Leska.

8 kwietnia 2018

BIESZCZADZKA SZKOŁA RZEMIOSŁ

Bieszczadzka Szkoła Rzemiosła to projekt, którego realizacja w Uhercach Mineralnych zacznie się końcem kwietnia. Znajduje się w pochodzącym z początku XX w. budynku dawnej szkoły, który przeszedł gruntowny remont. To kolejny ciekawy pomysł na atrakcję w Bieszczadach stworzony przez Magdalenę i Janusza Demkowiczów. Szkoła ma łączyć czynne aktywności uczestników odwiedzających to miejsce z nowinkami technicznymi.

5 kwietnia 2018

Życzenia WIELKANOCNE od Załogi BP Bieszczader 2018

Jak zawsze staraliśmy się stworzyć niepowtarzalną kartkę świąteczną z okazji Świąt Wielkanocnych. Z wyborem zdjęcia na tło jakie wykonaliśmy wczoraj śnieżycom wiosennym mieliśmy problem jak widać po poniższym… Mamy nadzieję, że któreś z życzeń się spodobają ;-)

Kartka świąteczna z życzeniami wielkanocnymi od Biura Podróży Bieszczader Kartka świąteczna z życzeniami wielkanocnymi od Biura Podróży Bieszczader Kartka świąteczna z życzeniami wielkanocnymi od Biura Podróży Bieszczader Kartka świąteczna z życzeniami wielkanocnymi od Biura Podróży Bieszczader